Torna, torna, torna

Már régóta lemondtam a lánykori súlyomról és alakomról, de azért valljuk be, mindenki szeretne felmenni úgy pár lépcsőn, hogy ne kelljen utána oxigénmaszk...

Mindkét terhességem alatt felugrott 20 kiló. Pedig istibizi nem ettem össze-vissza, nem toltam le egy egész tortát uzsonnára. Még dietetikusnál is voltam, de sajnos így sem állt meg a mérleg. Elég rosszul is esett, amikor mindkétszer megjegyezték a szülőszobán, hogy túl sokat híztam. Ilyenkor mondjuk nem tudom milyen választ várnak. Hogy úúú tényleg, bocsi visszamegyek az időben, és végig fogyózom a 9 hónapot. Vagy mit? Nyilván nem direkt csináltam. Nem úgy indultam neki, hogy na most aztán bucira hízom magam, had szóljon! Főleg másodjára, amikor ott volt még egy örökmozgó két éves, aki után egész nap szaladgáltam... A végén már akkor iz ziláltam, ha bevittem a gyereket a fürdés után a szobájába.

Az igazsághoz hozzátartozik, hogy ezek a 20 kilók elég gyorsan le is mentek. Először fél év alatt, másodjára már elég volt 3 hónap is. Bár nem volt nehéz. Két gyerek mellett nem igazán volt alkalmam enni... Ennél többet nem is tettem az ügy érdekében. A gyerekek elvégezték helyettem a piszkos munkát. V mindig is nagyon nehezen aludt el, vele táncoltam. Bekapcsoltam a rádiót és ráztam a popóját, így viszonylag gyorsan elaludt, és én sem őrültem meg, csak igyekeztem a zenére figyelni.

A szoptatás is sokat segített. Rengeteg kalóriát emészt fel, így önmagában is remek fogyasztószer. Plussz a folyadékfogyasztást is meg kell emelni, így eltelített a víz, nem kívántam az ételt olyan sokszor. Kivéve a a csokit... Azt mondják szoptatás alatt érdemes kerülni a csokis dolgokat. Na nekem ez nem ment :( Pedig F begörcsölt tőle az elején, úgyhogy nagyon igyekeztem, de volt, hogy csaltam. Olyankor mindketten szenvedtünk. Nem gondoltam volna, hogy ennyire addiktív a cucc. A cigit simán letettem annó egyik napról a másikra, de a csokiról valahogy nem bírok lemondani :( És minél inkább szeretném, annál biztosabb, hogy rámjön egy falási roham... Mostanában megpróbálom elengedni, így talán kordában tudom tartani.

Mindezek mellett elkezdtem tornázni. Heti 2x fél óra. Nem túl sok, de gondoltam kezdetnek megteszi, aztán majd növelem az időt, vagy a gyakoriságot. Hát ezidáig még nem jött össze. Először azért, mert nem bírtam többet, most meg már elsumákolom az időt. Mert hát mindig van mit csinálni. Letöltöttem egy 30 napos edzős appot. Már sikerült 2 napot megcsinálnom belőle. Kb egy hónapja indultam...

De a heti 2 nap is sokat segít! Mivel a második huszas 3 hónap alatt lement, a cél mostmár a terhességek előtti plusz kilók leküzdése. Nagyjából 4 hónap alatt lement 6 kiló, de azt hiszem centikben jobb lenne az eredmény, de azokat nem mérem, csak a ruháimon veszem észre, hogy lötyögnek. Igaz még a régi nadrágjaim ( amiket jó pár éve eltettem, hogy majd egyszer belefogyok még) nem jönnek fel :(  Úgyhogy jó lenne azért még pár kilótól megszabadulni.

F elég jól bírja egyébként. Merthogy  ő is jön velem. Ezért kerestem olyan megoldást, ami nem túl sok idő, de eredményes. Mondjuk szerintem élvezi. A sok csaj közt, akik sokszor megdögönyözik, sőt már fel is veszik és sétálgatnak vele. Nem lepődnék meg, ha csak ezért elégedetlenkedne, mert olyankor mintha elvágták volna a nyüszit. A legtöbbször egyébként nagyon tündér módon elvan. Nagyjából mindenki megjegyezte már, hogy milyen jó kisbaba :) és tényleg az! 

Remélem együttműködő lesz addig, amíg leküzdöm a maradék felesleget :)